Bewertungen von Mr. Sushi Oss

Neue Beurteilungen

4.0
Frank Schipper
27 Oktober 2025

Het duurde te lang. Ik moest 1.5h wachten.

Joyce
27 Oktober 2025

Het zou om 18:20 bezorgd worden en uiteindelijk had ik de sushi pas om 18:45 vind dit echt wel een stuk later dan wat er gezegt werd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danisha Wittenberg
22 Oktober 2025

Hele lekkere pokebowls en netjes opgelost met een product wat op was, zelfs voor meer waarde gekregen dus onwijs lief!!

Sabine
19 Oktober 2025

Sushi was vers, goed bereid, en op tijd bezorgd. Ze hadden ook rekening gehouden met de speciale instructies, dus heerlijk gegeten. Enig minpuntje was dat de bezorging niet naar mobiel had gebeld maar op de voordeur klopte. Het is dat ik toevallig beneden stond anders waren er mensen wakker geworden en dat is niet prettig als je stil probeert te zijn. Als er staat ''bellen s.v.p.'' dan dat graag ook doen. Anderzijds weer voor herhaling vatbaar

Monique Vissers
16 Oktober 2025

De schaal was een rommel en meerdere sushi’s waren kapot (erg jammer betaald er genoeg voor)

Jeroen
16 Oktober 2025
Fleur
15 Oktober 2025

Over het algemeen was de sushi prima maar deze viel wel heel snel uit elkaar en de rijst was erg korrelig.

Ven
12 Oktober 2025

17:45 besteld en 19:35 bezorgd, wat warm moest zijn was ijskoud en waar viskuit op moest zitten zat weinig tot niks op... dus wel jammer. Verder was het lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Groenewegen
12 Oktober 2025

Geen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monja
10 Oktober 2025
Puck
6 Oktober 2025

Eten was goed en de bezorging ook. Alleen had ik een extra bakje japanse mayo besteld en betaald en deze is niet geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Senta Schuijers
4 Oktober 2025

Grote porties, goede samenstelling met veel groen (avocado, soja bonen) en erg lekker!

Noor Ezerman
28 September 2025

Jammer genoeg kwam de bestelling 30 minuten te laat. Daarnaast vroeg ik vanwege allergie of de komkommer omgewisseld kon worden in avocado maar ook dat is niet gedaan. De gefrituurde garnalen waren koud en de appelgyozas waren normale gyozas met poedersuiker. Dit was een bestelling van 85 euro. Echt te slecht voor woorden. Hopelijk hoor ik hier nog iets van. Bestel namelijk altijd graag bij jullie.

Don
26 September 2025

Had iets warmer gemogen maar de bezorger was precies op tijd en het eten was prima

B.v.vught
22 September 2025
Pierre van Peufflik
19 September 2025

Voor de eerste keer ontving ik de bestelling die voor 15% was beschadigd. Het was net of het door elkaar was geschud. Ik heb ook nog een fooi gegeven bij de bestelling maar jullie bezorger leek niet erg blij en er kon nauwelijks een fatsoenlijk woord uit z’n mond komen. Dat is allemaal erg jammer want het smaakte wel prima zoals altijd.

Saskia
18 September 2025

Echt super lekker en de crispy sushi was nog echt lekker warm en krokant

Wessel Vincent
15 September 2025
Nigel
14 September 2025

Op een zondag om 17.30 besteld, we hadden extra bezorgtijd verwacht maar dit slaat alles. Kregen een mail met de geschatte levertijd van 18.35, echter was er om 19.00 nog niks. Gebeld maar werd tot 2 keer toe opgehangen, eindelijk werden we teruggebeld en de bestelling was bijna klaar( na 1.5 uur). Zou om 19.30 bezorgd worden, uiteindelijk waren ze er om 20.00. 2.5 uur gewacht, zonder enig contact van hun kant dat het VEEL langer duurt dan normaal. Dit is de tweede keer dat het abnormaal lang duurde en de sushi was ook niets speciaals voor de prijzen die ze hanteren. Laatste keer voor ons dat wij hier bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim Eijsvogels
14 September 2025

Bij bezorging was de tas gescheurd de bakjes waar de sushi in zat gescheurd alles door elkaar het zag er niet uit!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anouchka
1 September 2025

Het was weer heerlijk en de kater doorgegeven wijziging van de komkommer goed toegepast. Altijd erg fijn om eten bij jullie te bestellen.

Loes
1 September 2025

Ik miste een deel van mijn bestelling die ik wel heb betaald, hier werd jammer genoeg niks mee gedaan. Erg slecht

Eline
31 August 2025

We bestellen al heel lang regelmatig bij Mr. Sushi en bijna altijd hetzelfde. Dus het was tot onze verbazing dat wij deze keer een schaal ontvingen waarbij de sushi zelf aanzienlijk kleiner was dan dat we gewend zijn terwijl de prijs de laatste tijd wel flink is gestegen. Deze prijsstijging namen wij tot nu toe voor lief omdat wij altijd tevreden waren over de prijs/kwaliteit verhouding. Maar ook de sushi zelf viel deze keer zowat uit elkaar bij het oppakken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D. Ersoy
30 August 2025

We bestellen al jaren bij Mr. Sushi. Helaas zien we dat de afgelopen paar keer de kwaliteit achteruit is gegaan. Enorm veel saus, ongelijke stukken sushi en dit keer was alles ontzettend zout. Het lijkt wel alsof alles met veel haast is gemaakt. De sushi is wel altijd super vers! Hopelijk kunnen jullie wat met de feedback, want we blijven graag bestellen.

Dirk
25 August 2025
Poppie
23 August 2025
Vivienne
13 August 2025

Snelle bezorging, eten ( pokebowl) was heerlijk ! Zullen zeker weer bestellen en leuk de spaaractie

Joyce
12 August 2025

Gratis sushi die er bij zat was duidelijk oud. Bezorger zaten met zijn 3en in de auto en lachte mij naar mijn gevoel uit. Al bij al een naar gevoel aan over gehouden.

Bart Megens
12 August 2025

Had een speciale ebi rol besteld maar kreeg een normale. Voor de rest smaakte het wel goed.

Rens
9 August 2025

Ik was verbaasd over de bezorging. Ze kwamen vol gas slippend door de bocht heen met 3 man in de auto. Bezorger was aardig, maar sloeg nergens op, is een woonerf en kwamen voorbij gevlogen. Als ik er dan wat van zeg wordt er grappig over gedaan en gaan ze net zo hard als ze kwamen weer weg slippend door de bochten. Is geen reclame en gevaarlijk op een woonerf.

Tim
7 August 2025

Veelste te laat

Angelica
3 August 2025

Bestelling meer dan een uur te laat terwijl ik juist op tijd besteld had om dit te voorkomen. Geen compensatie gekregen.

Yvanka
1 August 2025

Om 16.25uur besteld voor levering om 18.00uur. Na 4x bellen om te vragen waar de bestelling bleef werd er pas opgenomen om 18.35uur door een onprofessioneel jong meisje. Belofte dat de bestelling met 10 a 15min bezorgd zou worden werd uiteindelijk 25min. Op dat moment was het eten al een uur te laat zonder excuus. Bleek de bestelling ook nog eens verkeerd ingepakt en konden we nog langer wachten. Voor ons de laatste keer hier.

Fieke
21 Juli 2025

Bezorging pas na 2 uur. Toen we de bestelling ontvingen ontbrak de helft. Dit is later alsnog gebracht. Eten dat warm had moeten zijn was niet allemaal meer warm.

M M
16 Juli 2025

Always good and fresh sushi

Vd elzen
15 Juli 2025

Lekkere sushi, op tijd bezorgd.

Roger
13 Juli 2025

Zoals altijd echt kwaliteit.

Elibel
24 Juni 2025

Heerlijk genoten zoals gewoonlijk

Felicia
22 Juni 2025

Eten was later dan gezegd en helaas miste ik 1 soort sushi die ik had besteld. Eten was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saraith Diaz
20 Juni 2025

Beoordeel uw bestelling bij Mr. Sushi Oss maar ik bestelde om 20.10 uur en zou het om 21.10 uur krijgen en het is 23.52 uur en ik krijg een e-mail zodat ik een beoordeling kan geven?!

LvW
15 Juni 2025

Precies op tijd en lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roefs
14 Juni 2025

Wederom heerlijk gegeten.

Hennie van Nistelrooij
12 Juni 2025

Bijna een uur te laat bezorgd

Kevin vd Lee
9 Juni 2025

Kwaliteit vond ik altijd goed daarom nog altijd voor MR sushi gekozen. Helaas is de service zo slecht geworden dat ik er nooit meer ga bestellen.

Richard
25 Mai 2025

30 minuten te laat met bezorgen, na 15 minuten gebeld en dat kwam omdat er geen bezorgers beschikbaar waren..?! Geen excuses of compensatie.. Erg jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen
25 Mai 2025

Bezorgtijd: 20.15 uiteindelijk kwam de sushi pas om 21:30.. Meerdere keren contact gehad met verschillende verhalen die allemaal voelde als leugens. Erg slechte ervaring, 1e keer dat ik hier besteld had ook meteen de laatste keer.

Dané
24 Mai 2025

0 complimenten, hebben 2,5 zitten wachten op ons eten

Fleur
24 Mai 2025

1 uur te laat helaas

Kevin
24 Mai 2025

Kwaliteit is echt top!!! Helaas zijn ze nooit op tijd.

Thijs
19 Mai 2025

Het eten werd rond 20:55 bezorgd terwijl het rond 20:00 bezorgd zou worden, ook niet de eerste keer dat dit gebeurt. Geen telefoontje of bericht gehad dat mijn bestelling vertraagd was, erg slecht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mara Stroop
13 Mai 2025
Jenny Strik
6 Mai 2025

ik ben altijd heel tevreden maar deze bestelling was toch echt wat minder helaas. Sushi was wat droog en viel ook uit elkaar. Heel jammer.

Anouchka
5 Mai 2025

De pokebowls waren weer heerlijk. Lekker vers gemaakt en klaar op de afgesproken tijd.

Jeroen
24 April 2025

We hadden 2x een bowl besteld met avocado echter die ontbrak

Loonen
20 April 2025

Heerlijke sushi alleen erg jammer dat de bestelling niet klopte en dus de andere helft later kwam.

Laurens Doesburg
18 April 2025

De sushi was naar een kant in de bak geschoven waardoor alles door elkaar lag
.

Henk
13 April 2025
Sabine
8 April 2025

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, en de bezorging was binnen vijf minuten van de gespecificeerde tijd dus dat was fijn. Ze hadden een klein foutje gemaakt en een sushi roll voor de helft vergeten, maar nadat ik met ze had gebeld en wat foto's had gestuurd werd de goede roll alsnog gratis geleverd. Daarbij hielden ze ook weer rekening met mijn eerdere instructies van geen avocado, dus eind goed al goed!

Mandy
31 MĂ€rz 2025

Bezorging duurt erg lang. Uiteindelijk komt er een auto met 2 jongens waarvan 1 de bezorger. De andere jongen zit met een lange sigaret in de auto en schiet de sigaret ten slotte onze oprit op.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niels
29 MĂ€rz 2025

Keurig op tijd en lekker gegeten.

Henk
28 MĂ€rz 2025

Top.

Sandra Wagemans
23 MĂ€rz 2025

De 1ste keer bij jullie besteld de hoeveelheid was echt wel in orde maar t waren meer bonen en rijst dan zalm en de rest van dingen die erin zouden moeten zitten helaas.

Nicol
13 MĂ€rz 2025

Beetje jammer als ik duidelijk bestel zonder corn, zoals jullie het ook op de site in de ingrediënten zetten. Dat jullie er dan toch maïs opgooien. En niet zo'n klein beetje ook niet. Ik hoop dat dit met een volgende bestelling wordt gecompenseerd zoals telefonisch afgesproken.

Jade
10 MĂ€rz 2025

De sushi was prima maar bezorging slecht. Meer dan een uur moeten wachten op de sushi, was de bestelling niet compleet. Weer een uur moeten wachten op de ontbrekende helft van de bestelling. Is die op het verkeerde adres bezorgd. Was het geld niet waard!

Jeannie
10 MĂ€rz 2025

Tijd aangeven wanneer bezorgd wordt ik heb een uur moeten wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annelies
9 MĂ€rz 2025

Het was weer heerlijk

Danique
8 MĂ€rz 2025
Sabine
21 Februar 2025

Super vers en tien minuten eerder bezorgd! Er was niet genoeg zalm voor mijn bestelling maar ze hadden ruim van tevoren gebeld en gevraagd of wat tonijn in de plaats ook goed was, dus dat was heel netjes. Weer voor herhaling vatbaar!

Astrid
20 Februar 2025
Schaijk
17 Februar 2025

2 dagen van tevoren besteld voor 20.00 uur, bestelling op de dag van levering bevestigd. Om 21.00 uur toch maar gebeld waar het eten bleef, bezorger was onderweg en kwam met paar min. Even later werd de status naar , uiteindelijk om 21.30 kwam het eten koud aan. De sushi had waarschijnlijk onderin gelegen want er zat meer saus op de deksel dan op de sushi zelf.

Mieke
17 Februar 2025

De miniloempia's waren lauw/koud. Er zat geen zalm sushi bij maar 2x surimi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patty
16 Februar 2025

Veel te laat bezorgd. Ruim 3 uur moeten wachten. 2 keer contact op genomen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
16 Februar 2025

Koude sushi bezorgt tegelijk in dezelfde tas met het warme eten. Karaage kip tenders meer vet dan vlees. Loempia inhoud ook grotendeels vet. Extra wasabi besteld, niet geleverd. Ik schrijf nooit recensies maar voor 47 euro met 2 personen en 2/3 daarvan niet goed zonde van het betaalde geld. Contact opgenomen met mr sushi, sorry en dat was het. Nooit meer bestellen is mijn conclusie.

Roland
15 Februar 2025

Toen ik rond zeven uur bestelde kreeg ik een verwachtte bezorgtijd van 20:30. Anderhalf uur wachten en dat is oke; het zal wel druk zijn. Om 21:00 hadden we nog niks dus ging ik bellen. Ik kreeg het advies om te annuleren want het was te druk. Ik dacht; neem dan de bestelling niet aan of bel me even als het niet gaat lukken. Dus geannuleerd en elders besteld. We zaten net aan het eten, inmiddels tien uur, tien de deurbel ging.... Een bezorger van mrSushi. Ja die hebben we weggestuurd.

Anouchka van de Coolwijk
14 Februar 2025

De poke bowls waren echt heerlijk.

Groenewegen
12 Februar 2025

Bestel altijd bij jullie, helaas is de bezorg tijd altijd later dan aangegeven. Geef gewoon de juiste tijd aan, daar reken je op. Verder alles oke

Schuurmans
10 Februar 2025

Bezorging is super slecht en traag. Sojasaus zat er niet bij.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schuurmans
3 Februar 2025

De verwachte bezorgtijd doorgeven en eraan houden kan echt beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michiel Ebbing
2 Februar 2025

Ik plaats een bestelling om 17.57. Betaal bezorgkosten en een fooi. Krijg een tijdslot van 19.30. Uiteindelijk om 19.50 telefonisch gevraagd waar mijn bestelling blijft. Antwoord het is nu druk, terwijl de bestelling al bijna twee uur daarvoor is gedaan. Ontvang uiteindelijk de sushi om 20.10. Helaas konden mijn gasten daar niet meer op wachten ivm andere verplichtingen.

A
2 Februar 2025

Heel lekker gegeten, goede kwaliteit. Goed dat jullie de optie aanbieden om GEEN sojasaus, gember, wasabi en stokjes bij te voegen. Ik had aangegeven GEEN stokjes en sojasaus te willen ontvangen. Deze kreeg ik wel en de wasabi en gember niet. Graag de bestelling goed doorlezen en het juiste inpakken

Karin
2 Februar 2025

Helaas was de sushi koud en deze leek uit de koelkast te komen. De bezorging was 45 minuten te laat

Chantal Eschweiler
1 Februar 2025

Het was heerlijk maar ze waren een schotel vergeten dus hebben 3 uur gewacht en geen compensatie. Verder was het heerlijk

Nancy
1 Februar 2025

Gebeld na n half uurtje waardat de bestelling blijft. Geven ze aan dat de bestelling 30 min later wordt bezorgd dan de opgeven tijd. Na n uurtje wordt je gebeld dat ze het huisnummer niet kunnen vinden. Al met al na 1,5 uur is het bezorgd maar de edammer waren wel koud geworden â˜č

Gerritsen
27 Januar 2025

Alleszins netjes voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

anoniem
27 Januar 2025

3 kwartier later als verwachte bezorgtijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anne
25 Januar 2025

Super lekker en verse sushi! Ook snel bezorgd voor een zaterdag. Erg tevreden weer!

Natascha van den akker
24 Januar 2025

Weer super lekker gegeten !!

Vaste klant
23 Januar 2025

Bezorging top. De sushi was minder vers als normaal. Nu zijn wij wel fijnproevers. Maar vergeleken met de hoge kwaliteit van normaal leek het alsof de sushi in de koelkast gestaan had. En dat was deze keer jammer. Normaal standaard 5 sterren. Maar hierdoor is het deze keer 3 sterren.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

FV
16 Januar 2025

20 min te laat geleverd

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Soumya Aberyah
13 Januar 2025

Bezorgtijd was erg lang, bijna 1.5 uur. Ik had lang niets besteld en kreeg daarom een kortingscode. Dit is nu de derde keer dat ik iets anders krijg dan dat ik bestel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Soumya, wat vervelend om te horen dat er meerdere dingen niet naar wens waren aan uw bestelling en de bestelling niet klopte. Mocht dit nog niet met u opgelost zijn, mail ons dan graag eventjes en dan hopen we dit voor een volgende bestelling alsnog in orde te maken.

Lor
12 Januar 2025

Vandaag sushi gehaald bij deze vestiging, we hadden een uur om het te komen afhalen, ik kwam op de vestiging aan en ze stonden niet veel te doen, vervolgens waren ze nog niet eens begonnen met het maken van de bestelling, waardoor ik nog 20 minuten in een koude winkel moest wachten. Vervolgens de bestelling toch ontvangen maar ze doen tegen het wachten er ook niks bij. Al met al, jammer van de ervaring, gelukkig was de sushi wel gewoon oke.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lor, onze excuses dat u even heeft moeten wachten op uw afhaalbestelling, we begrijpen dat dit geen fijne ervaring was. We zullen ons best doen dit in het vervolg te voorkomen.

N
11 Januar 2025

Eten was zoals gewoonlijk heerlijk. Waar bezorging eerst altijd op tijd was of paar minuten later moet je nu rekening houden met minstens een kwartier later. Geen probleem, als je het maar weet.

Senta
10 Januar 2025

Grote porties, goede smaak/kwaliteit.

Eefje van Berkom
6 Januar 2025

Super lekkere en verse sushi. Hygiënisch verpakt en de smaken zijn erg goed!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fenna
4 Januar 2025

Het eten was prima alleen de zalm in de pokebowl had weinig smaak maar dat was prima. De bezorging daar in tegen... Ik vond origineel 5,50 heel veel voor bezorg kosten. En vervolgens heeft de bezorger het verkeerde adres ingetypt en moest ik vervolgens 5 min in de kou staan omdat ze het huis niet konden vinden.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Fenna, onze oprechte excuses voor het ongemak van de rommelige bezorging. We gaan hier de volgende keer extra goed op letten. Wat betreft de zalm, het is in principe een goed teken als rauwe zalm geen hele sterke geur of smaak heeft, dus dit kan kloppen. Dit zegt namelijk iets over hoe vers de vis is. Hopelijk verklaart dit het voor u :)

Ms
2 Januar 2025

Vegan roll niet apart verpakt (lag tegen vis aan) met volgens mij ook niet vegan mayonaise (hoort er sowieso niet op). Deze roll was ook niet smaakvol en te duur naar verhouding. Rest was prima.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer extra op letten. U mag ook altijd even in de opmerkingen achterlaten dat u de vega gerechten gescheiden wilt van de rest. Dan zullen we hier zeker rekening mee houden.

Senta Schuijers
30 Dezember 2025
Nienke
30 Dezember 2025

We hebben ruim 2 uur gewacht op onze bestelling. Geen telefoontje om dit aan te geven, geen sorry, geen goedmakertje, niks. We zaten met kinderen dus iedereen was er wel klaar mee.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nienke, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. Daarnaast compenseren we u graag voor een volgende bestelling, mail ons hiervoor eventjes!

Jolanda
29 Dezember 2024

De sushi was duidelijk supervers en erg lekker. Complimenten, ook voor de vegan varianten. De snelle prijsverhogingen van de laatste tijd vinden we zorgelijk. De kwaliteit van het eten en de bejegening zijn prima.

Wendy v Berkel
26 Dezember 2024

Kwaliteit is altijd super en de bezorger was exact op tijd. Wij zijn blij met Mr Sushi