Beoordelingen van Mr. Sushi Oss

Recente recensies

4.0
Henk
28 maart 2025

Top.

Sandra Wagemans
23 maart 2025

De 1ste keer bij jullie besteld de hoeveelheid was echt wel in orde maar t waren meer bonen en rijst dan zalm en de rest van dingen die erin zouden moeten zitten helaas.

Nicol
13 maart 2025

Beetje jammer als ik duidelijk bestel zonder corn, zoals jullie het ook op de site in de ingrediënten zetten. Dat jullie er dan toch maïs opgooien. En niet zo'n klein beetje ook niet. Ik hoop dat dit met een volgende bestelling wordt gecompenseerd zoals telefonisch afgesproken.

Jade
10 maart 2025

De sushi was prima maar bezorging slecht. Meer dan een uur moeten wachten op de sushi, was de bestelling niet compleet. Weer een uur moeten wachten op de ontbrekende helft van de bestelling. Is die op het verkeerde adres bezorgd. Was het geld niet waard!

Jeannie
10 maart 2025

Tijd aangeven wanneer bezorgd wordt ik heb een uur moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
9 maart 2025

Het was weer heerlijk

Danique
8 maart 2025
Sabine
21 februari 2025

Super vers en tien minuten eerder bezorgd! Er was niet genoeg zalm voor mijn bestelling maar ze hadden ruim van tevoren gebeld en gevraagd of wat tonijn in de plaats ook goed was, dus dat was heel netjes. Weer voor herhaling vatbaar!

Astrid
20 februari 2025
Schaijk
17 februari 2025

2 dagen van tevoren besteld voor 20.00 uur, bestelling op de dag van levering bevestigd. Om 21.00 uur toch maar gebeld waar het eten bleef, bezorger was onderweg en kwam met paar min. Even later werd de status naar , uiteindelijk om 21.30 kwam het eten koud aan. De sushi had waarschijnlijk onderin gelegen want er zat meer saus op de deksel dan op de sushi zelf.

Mieke
17 februari 2025

De miniloempia's waren lauw/koud. Er zat geen zalm sushi bij maar 2x surimi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patty
16 februari 2025

Veel te laat bezorgd. Ruim 3 uur moeten wachten. 2 keer contact op genomen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
16 februari 2025

Koude sushi bezorgt tegelijk in dezelfde tas met het warme eten. Karaage kip tenders meer vet dan vlees. Loempia inhoud ook grotendeels vet. Extra wasabi besteld, niet geleverd. Ik schrijf nooit recensies maar voor 47 euro met 2 personen en 2/3 daarvan niet goed zonde van het betaalde geld. Contact opgenomen met mr sushi, sorry en dat was het. Nooit meer bestellen is mijn conclusie.

Roland
15 februari 2025

Toen ik rond zeven uur bestelde kreeg ik een verwachtte bezorgtijd van 20:30. Anderhalf uur wachten en dat is oke; het zal wel druk zijn. Om 21:00 hadden we nog niks dus ging ik bellen. Ik kreeg het advies om te annuleren want het was te druk. Ik dacht; neem dan de bestelling niet aan of bel me even als het niet gaat lukken. Dus geannuleerd en elders besteld. We zaten net aan het eten, inmiddels tien uur, tien de deurbel ging.... Een bezorger van mrSushi. Ja die hebben we weggestuurd.

Anouchka van de Coolwijk
14 februari 2025

De poke bowls waren echt heerlijk.

Groenewegen
12 februari 2025

Bestel altijd bij jullie, helaas is de bezorg tijd altijd later dan aangegeven. Geef gewoon de juiste tijd aan, daar reken je op. Verder alles oke

Schuurmans
10 februari 2025

Bezorging is super slecht en traag. Sojasaus zat er niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schuurmans
3 februari 2025

De verwachte bezorgtijd doorgeven en eraan houden kan echt beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel Ebbing
2 februari 2025

Ik plaats een bestelling om 17.57. Betaal bezorgkosten en een fooi. Krijg een tijdslot van 19.30. Uiteindelijk om 19.50 telefonisch gevraagd waar mijn bestelling blijft. Antwoord het is nu druk, terwijl de bestelling al bijna twee uur daarvoor is gedaan. Ontvang uiteindelijk de sushi om 20.10. Helaas konden mijn gasten daar niet meer op wachten ivm andere verplichtingen.

A
2 februari 2025

Heel lekker gegeten, goede kwaliteit. Goed dat jullie de optie aanbieden om GEEN sojasaus, gember, wasabi en stokjes bij te voegen. Ik had aangegeven GEEN stokjes en sojasaus te willen ontvangen. Deze kreeg ik wel en de wasabi en gember niet. Graag de bestelling goed doorlezen en het juiste inpakken

Karin
2 februari 2025

Helaas was de sushi koud en deze leek uit de koelkast te komen. De bezorging was 45 minuten te laat

Chantal Eschweiler
1 februari 2025

Het was heerlijk maar ze waren een schotel vergeten dus hebben 3 uur gewacht en geen compensatie. Verder was het heerlijk

Nancy
1 februari 2025

Gebeld na n half uurtje waardat de bestelling blijft. Geven ze aan dat de bestelling 30 min later wordt bezorgd dan de opgeven tijd. Na n uurtje wordt je gebeld dat ze het huisnummer niet kunnen vinden. Al met al na 1,5 uur is het bezorgd maar de edammer waren wel koud geworden ☹️

Gerritsen
27 januari 2025

Alleszins netjes voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
27 januari 2025

3 kwartier later als verwachte bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
25 januari 2025

Super lekker en verse sushi! Ook snel bezorgd voor een zaterdag. Erg tevreden weer!

Natascha van den akker
24 januari 2025

Weer super lekker gegeten !!

Vaste klant
23 januari 2025

Bezorging top. De sushi was minder vers als normaal. Nu zijn wij wel fijnproevers. Maar vergeleken met de hoge kwaliteit van normaal leek het alsof de sushi in de koelkast gestaan had. En dat was deze keer jammer. Normaal standaard 5 sterren. Maar hierdoor is het deze keer 3 sterren.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

FV
16 januari 2025

20 min te laat geleverd

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Soumya Aberyah
13 januari 2025

Bezorgtijd was erg lang, bijna 1.5 uur. Ik had lang niets besteld en kreeg daarom een kortingscode. Dit is nu de derde keer dat ik iets anders krijg dan dat ik bestel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Soumya, wat vervelend om te horen dat er meerdere dingen niet naar wens waren aan uw bestelling en de bestelling niet klopte. Mocht dit nog niet met u opgelost zijn, mail ons dan graag eventjes en dan hopen we dit voor een volgende bestelling alsnog in orde te maken.

Lor
12 januari 2025

Vandaag sushi gehaald bij deze vestiging, we hadden een uur om het te komen afhalen, ik kwam op de vestiging aan en ze stonden niet veel te doen, vervolgens waren ze nog niet eens begonnen met het maken van de bestelling, waardoor ik nog 20 minuten in een koude winkel moest wachten. Vervolgens de bestelling toch ontvangen maar ze doen tegen het wachten er ook niks bij. Al met al, jammer van de ervaring, gelukkig was de sushi wel gewoon oke.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lor, onze excuses dat u even heeft moeten wachten op uw afhaalbestelling, we begrijpen dat dit geen fijne ervaring was. We zullen ons best doen dit in het vervolg te voorkomen.

N
11 januari 2025

Eten was zoals gewoonlijk heerlijk. Waar bezorging eerst altijd op tijd was of paar minuten later moet je nu rekening houden met minstens een kwartier later. Geen probleem, als je het maar weet.

Senta
10 januari 2025

Grote porties, goede smaak/kwaliteit.

Eefje van Berkom
6 januari 2025

Super lekkere en verse sushi. Hygiënisch verpakt en de smaken zijn erg goed!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fenna
4 januari 2025

Het eten was prima alleen de zalm in de pokebowl had weinig smaak maar dat was prima. De bezorging daar in tegen... Ik vond origineel 5,50 heel veel voor bezorg kosten. En vervolgens heeft de bezorger het verkeerde adres ingetypt en moest ik vervolgens 5 min in de kou staan omdat ze het huis niet konden vinden.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Fenna, onze oprechte excuses voor het ongemak van de rommelige bezorging. We gaan hier de volgende keer extra goed op letten. Wat betreft de zalm, het is in principe een goed teken als rauwe zalm geen hele sterke geur of smaak heeft, dus dit kan kloppen. Dit zegt namelijk iets over hoe vers de vis is. Hopelijk verklaart dit het voor u :)

Ms
2 januari 2025

Vegan roll niet apart verpakt (lag tegen vis aan) met volgens mij ook niet vegan mayonaise (hoort er sowieso niet op). Deze roll was ook niet smaakvol en te duur naar verhouding. Rest was prima.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer extra op letten. U mag ook altijd even in de opmerkingen achterlaten dat u de vega gerechten gescheiden wilt van de rest. Dan zullen we hier zeker rekening mee houden.

Senta Schuijers
30 december 2025
Nienke
30 december 2025

We hebben ruim 2 uur gewacht op onze bestelling. Geen telefoontje om dit aan te geven, geen sorry, geen goedmakertje, niks. We zaten met kinderen dus iedereen was er wel klaar mee.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nienke, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. Daarnaast compenseren we u graag voor een volgende bestelling, mail ons hiervoor eventjes!

Jolanda
29 december 2024

De sushi was duidelijk supervers en erg lekker. Complimenten, ook voor de vegan varianten. De snelle prijsverhogingen van de laatste tijd vinden we zorgelijk. De kwaliteit van het eten en de bejegening zijn prima.

Wendy v Berkel
26 december 2024

Kwaliteit is altijd super en de bezorger was exact op tijd. Wij zijn blij met Mr Sushi

Devin Looman
23 december 2024

Jullie crispy chicken is het lekkerste van alle sushi tenten die ik ken.

Schuurmans
22 december 2024

De sushi zat in een doos en was allemaal naar 1 kant in elkaar geschoven. De warme gerechten waren al koud. Wij laten nooit meer bezorgen op deze manier.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet meer netjes was bij aankomst. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem graag altijd even direct contact met ons op in een dergelijke situatie, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen!

Samir
20 december 2024

Zoals altijd 👌

E
14 december 2024

Ik bestel alleen maar bij mr sushi en ik haal altijd af! Wanneer ik bestel duurt het idd heel lang maar, ik vind het een kleine moeite om het af te halen en het is ALTIJD op de aangegeven tijd klaar om afgehaald te worden. Vaak zie ik ook telkens dezelfde 2 dames werken dus ik denk dat ‘t zeker een invloed heeft op die lange bezorgtijden. Ik blijf in ieder geval lekker afhalen bij mr sushi!!

Sandra
6 december 2024

Dit was voor mij de laatste keer dat we bij jullie bestellen. Sinds jullie begonnen zijn in Oss, is de sushi zwaar in kwaliteit achteruit gegaan. De sushi viel uit elkaar, zat geen smaak aan, de geflambeerde zalm sushi was ronduit smerig, en de gebakken garnaal was koud. Maar dat kwam wellicht omdat het 20 minuten te laat bezorgd werd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sandra, jammer om via deze weg te horen dat u steeds minder tevreden bent over uw bestellingen. We zouden dit liever telefonisch met u bespreken, zodat we hopelijk ook daadwerkelijk tot een passende oplossing komen.

Samir
6 december 2024

Zoveelste keer besteld, zoveelste keer top kwaliteit sushi 🤩

Annelies
30 november 2024

Was weer heerlijk

Teun
23 november 2024

Zeer zeer matige service. Brutale bezorgers en personeel. Totaal geen respect voor de klant. Sushi is nooit op tijd. Altijd minimaal 40 min te laat. En het interesseert ze niets. Zeer zeer slecht bedrijf.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Teun, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Weet dat u ook altijd even naar ons kan mailen via info@mrsushi.nl hierover, zodat we dit verder kunnen bespreken en hopelijk tot een nette oplossing komen.

Fabienne vissers
23 november 2024

Alweer 25 min te laat

Reactie van Mr. Sushi

Hi Fabienne, onze excuses voor dit ongemak. We zullen dit intern bespreken.

Kevin van der Lee
17 november 2024

Eten is heerlijk helaas is het wel pas 40 min later bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kevin, onze oprechte excuses voor de langere bezorgtijd dit keer. We zullen ons uiterste best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.

Nick
14 november 2024

Heerlijk gegeten en genoten van de bonus box C. Fijne punten sparen. Klein foutje bij het leveren van de saus. Even snel gebeld, nalevering binnen 10 minuten. Super service! Dank je wel Mr en Mrs Sushi!!

Sandra
26 oktober 2024

Wij bestellen regelmatig sushi bij jullie, maar dit was wel de slechtste sushi ooit. De zalm was gekleurd, de warme sushi puur vet, de sushi zat zo dicht op elkaar geplakt in de doos dat je de sushi er niet uit kon krijgen zonder kapot te maken, de nigiri met geflambeerde zalm was echt niet lekker. Kortom echt een teleurstelling deze keer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sandra, ontzettend vervelend om te horen dat u minder tevreden was over uw bestelling dit keer. Onze excuses voor het ongemak. Neem graag altijd even telefonisch contact met ons op in zo'n geval. We bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Kim
26 oktober 2024

De bestelling was extreem laat en heeft er bijna 80(!) minuten over gedaan. Een uur is al lang (dat stond ook pas in de bevestiging per mail na bestellen) en dan komt het ook nog 20 minuten later en duurt het er 80 minuten over. Vreselijk en dat kan echt niet. Jammer!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kim, onze welgemeende excuses voor de langere bezorgtijd dit keer. We zullen ons uiterste best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.

Chloë
26 oktober 2024
EK
25 oktober 2024

Kwam te laat, nemen geen telefoon op wanneer er gebeld word, eten was koud.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd en onze onbereikbaarheid op deze drukke avond. U mag ons ook altijd even mailen wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken, dan proberen we het via die weg alsnog met u op te lossen.

C verton
23 oktober 2024

Wederom heerlijke sushi, heel fijn dat er gehoor wordt gegeven aan speciale wensen! (In dit geval chilivlokken weglaten) snelle bezorging terwijl ik in de spits had besteld!

Irma
19 oktober 2024

Super lekker gegeten

Yvanka
13 oktober 2024
Tim
8 oktober 2024

Grappig met kind bezorgen en was 40 min eerder dan er voorspeld was

Rik Hindriks
5 oktober 2024

De sushi was veel te dik gesneden waardoor het heel lastig eten was, smaak was prima. Daarnaast miste de bestelde kroepoek, gewoon slecht. Vanwege de afstand zijn wij niet terug gegaan. Wij zijn beter gewend van mr. Sushi....

Samor
4 oktober 2024

Heerlijk!

E
30 september 2024

Heerlijk gegeten.wij vonden er in verhouding wel erg veel (met) krab inzitten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Van Nuenen
28 september 2024

Heerlijk wederom gegeten. Helaas half uur later ontvangen zonder communicatie tussendoor. Dat was wel fijn geweest.

Dwight Emans
25 september 2024
Evenaar
3 september 2024

Heerlijk eten en perfect op tijd bezorgd. We hebben zelfs een mooie attentie erbij gekregen

Natascha van den akker
22 augustus 2024

Bezorging 20 minuten later als verwacht vervelend als je pauze hebt op werk . Kwaliteit eten was heerlijk!!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Natascha, onze excuses voor die iets vertraagde bestelling. Hopen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn! Zijn blij om te horen dat u wel heel lekker heeft gegeten.

Ilse
6 augustus 2024

Kwart over vijf besteld. Bezorgtijd zou 18:15 zijn. We kregen om 19:00 ons eten. Eten was wel lekker en vers.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ilse, onze excuses dat we te laat waren met het bezorgen. Neem even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u voor de volgende bestelling.

Loes Van Wanrooij
28 juli 2024

Betaalbare sushi en netjes op tijd bezorgd

HvB
26 juli 2024

De sushi viel vandaag nogal tegen. De temaki's waren piepklein en wat taai, en de unagi was vooral veel vel en vet. Ook het formaat van de nigiri's was minimaal. Dat zijn we niet gewend van jullie want normaal zijn we altijd dik tevreden. Wel keurig en op tijd bezorgd. Publiceren van dit bericht hoeft niet, we horen wel graag even van jullie.

Adri
22 juli 2024
Floor van Ooijen
17 juli 2024

De kwaliteit van de sushi is altijd 5 sterren maar er zaten 3 stukjes plastic in m'n sushi wat ik niet zo fijn vond. Verder alles weer top!

Anoniem
7 juli 2024

We hebben al vaak sushi besteld hier omdat het normaal heel lekker is. Er zat vandaag een haar tussen ons eten. 🤢 Dit vonden we echt heel vies.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene Wilms
1 juli 2024

Helaas 2 uur moeten wachten op onze bestelling… Wij begrijpen echt dat het druk is om zondagavond, maar 2 uur!? Jammer, de volgende keer bestellen wij hierdoor ergens anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
30 juni 2024
Wouter Linders
26 juni 2024

Prima service. Iets later dan gepland +/- 5min voor de rest was het weer de moeite waard

Netten
25 juni 2024
M&M
24 juni 2024

Eten was heerlijk, maar bezorging duurde erg lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Excuses voor de lange bezorgtijd! Als u even per mail contact met ons opneemt compenseren wij u graag.

Sabine
15 juni 2024

Alles was vers, smaakte heerlijk, en de bezorging was binnen vijf minuten van de gespecificeerde tijd. Ook hadden ze naar al mijn instructies geluisterd, van ''Niet aanbellen maar naar mobiel bellen'' tot ''Geen avocado want daar word ik ziek van'', wat sommige shops nog wel eens negeren. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

Jan
9 juni 2024

Altijd perfect

Vera
31 mei 2024

Lekker

Nout
29 mei 2024

Het eten was super lekker en ook netjes op tijd klaar dat was helemaal perfect. In de winkel zag het er wel erg kaal uit. Het eten maakte dat zeker wel goed.

Daisy
27 mei 2024

Smiddags besteld savonds bezorgd, optijd, heerlijk van smaak, goed op temperatuur. Onze vaste sushi plek

Anonidm
26 mei 2024

Bezorging niet volgens afspraak tijdstip

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danique
19 mei 2024

Een half uur voor de gecommuniceerde tijd geleverd! De sushi was heerlijk :).

Jeroen
14 mei 2024
Justin mckeown
11 mei 2024

Lekker gegeten, helaas wel half uur te laat vandaar 3 sterren anders hadden jullie er 4 gehad!

Anoniem
7 mei 2024

De levering was meer dan een half uur te laat, terwijl ik om half 4 had besteld voor levering in de avond. Vooral op een maandagavond vind ik dit vreemd, in het weekend kunnen we dit nog beter begrijpen. Toen ik belde kreeg ik ook verkeerde informatie door.

Esmee van Mook
6 mei 2024

Pas na 1 uur en 3 kwartier kregen wij onze sushi. Dit terwijl we zsm aangeklikt hadden

Timmermans
6 mei 2024

Sushi is altijd goed hier. We halen altijd hier af en het is altijd vers. Voor 5 man sushi gehaald en het was super!

Mara Stroop
5 mei 2024

Alles top was zelfs sneller

Natascha van den akker
1 mei 2024

Super lekkere poke bowls meestal mooi op tijd !!

M
29 april 2024

Snel bezorgd, lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
29 april 2024

Het was weer lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Don Salimans
29 april 2024

Netjes optijd en zoals altijd was de kwaliteit weer prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
28 april 2024

De sushi kwam iets later dan doorgegeven. Helaas werd hij bij een ander huisnummer bezorgd. Gelukkig waren ze zo vriendelijk om het telefoonnummer dat op de zak stond te bellen zodat we de sushi op konden halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
27 april 2024

Normaliter zijn we echt heel erg tevreden: altijd op tijd, goed van smaak. Maar dit keer was het koud. De sushi met gebakken garnaal was niet vers, was duidelijk al veel eerder gemaakt en bevatte nu dus echt koude (niet lauwe) garnaal. We hadden op tijd besteld (om 14uur) en om 17u laten bezorgen. Dus stipt op tijd werd het bezorgd. Maar jammer dat het dan wel koud is.

Chloë
26 april 2024
Van De Vondervoort
23 april 2024

Alles was top en snelle service

Robert
22 april 2024
Kootje
15 april 2024